مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 20:352017-12-14اقتصادي

پل معلق موثر در حضور گردشگران در مشگین شهر


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: راه اندازی پل معلق یکی از عوامل حضور گردشگران در مشگین شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر سنگی در جلسه بررسی جاذبه های گردشگری مشگین شهر اظهار کرد: با راه اندازی پروژه جذاب پل معلق که در سطح کشور از لحاظ حجم کاری و استانداردهای موردنظر یک پروژه بی نظیر محسوب می شود شاهد حضور گردشگران بی شماری در این منطقه بودیم.

سرمایه گذار این پروژه با بهره مندی از اصل خلاقیت و نوآوری در اجرای پروژه های متعدد در این مجموعه سعی کرده است تا یک فضا و مکان جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 270 موافقت اصولی در بخش های مختلف گردشگری برای سرمایه گذاران در شهرستان مشگین شهر صادر شده است، ادامه داد: شهرستان مشگین شهر به لحاظ پتانسیل جمعیتی و اقتصادی سومین شهرستان استان اردبیل است که با داشتن ظرفیت های مختلف اعم از تاریخی، طبیعی و اکوتوریسم قابلیت توسعه سریعی را دارد.

سعی کردیم با توجه به این قابلیت ها برنامه ریزی ها و هدفگذاری ها را به گونه ای انجام دهیم تا امکان بهره برداری از این توانمندی ها فراهم آید.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: نزدیکی به دامنه های سبلان و فضای طبیعی که در این منطقه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل معلق موثر در حضور گردشگران در مشگین شهر

پل معلق موثر در حضور گردشگران در مشگین شهر