مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 20:252017-12-14اقتصادي

سهم مالیات از هزینه های جاری به 49درصدافزایش یافت


در 4 سال گذشته به طور متوسط بیش از 26 درصدی درآمدهای مالیاتی رشد کرده و سهم مالیات در هزینه های جاری دولت از 41 درصد به 49 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سید کامل تقوی نژاد در جمع مقامات و هیات های مالیاتی کشورهای اسلامی، اساتید صندوق بین المللی پول و کارشناسان سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اظهار امیدواری کرد که این گردهمایی برای همه شرکت کنندگان از کشورهای اسلامی، فرصت مناسبی باشد تا آخرین یافته ها، تجربیات و رویدادهای نظام های مالیاتی را به اشتراک گذاشته و ضمن هم افزایی، گام های موثری برای ارتقای توان اقتصاد های ملی خود بردارند.

وی در مراسم اختتامیه این اجلاس چهار روزه با تشکر از تلاش های بی وقفه مقامات مالیاتی کشور مالزی که سیزدهمین کنفرانس فنی سالانه مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی را به سرانجام رساند، اظهار داشت: بی تردید نقش سازمان مالیاتی کشور مالزی در تاسیس آتاییک و پیشبرد اهداف آن بسیار برجسته و پررنگ است و مقامات مالیاتی این کشور سهم مهمی در موفقیت های این نهاد بین المللی داشته و خواهند داشت.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، همچنین از تلاش های دبیر کل کنفرانس فنی مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی از کشور سودان و همکاران ایشان در دبیرخانه آتاییک که بیشترین هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مالیات از هزینه های جاری به 49درصدافزایش یافت

سهم مالیات از هزینه های جاری به 49درصدافزایش یافت