مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 19:252017-12-14اقتصادي

پاسخ سخنگوی دولت به انتقادات از لایحه بودجه 97


سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه به انتقادات از بودجه 97 بویژه در زمینه افزایش قیمت حامل های انرژی، افزایش عوارض خروج از کشور و حذف یارانه بگیران پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر نوبخت امروز در گردهمایی دانشجویان و جوانان حزب اعتدال و توسعه با عنوان جوانان، نقش آفرینی و مسوولیت پذیری افزود: اسم اصلی حزب اعتدال و توسعه، اعتدال برای توسعه است و دیگر زمان اینکه بگوییم مشکلات کشور بر گردن دولت های نهم و دهم بوده گذشته و باید به فکر حل مشکلات کشور باشیم.

وی اظهار داشت: این روزها درباره بودجه حرف های زیادی می شنویم ولی باید به منتقدین بگویم اگر امروز بودجه کاملا شفاف نبود آیا اجزای بودجه مشخص و این تحلیل های آزادانه ارائه می شد؟ سخنگوی دولت افزود: بیماری مزمن اقتصادی در کشور وجود دارد که نمی توان آن را با دارو درمان کرد بلکه باید دست به جراحی بزرگی زد ولی راه حل دیگری وجود دارد که می توانیم دست بر روی دست بگذاریم و دو سه سال آینده را نیز بگذرانیم و همین بیماری مزمن را با رعایت امانت به دولت بعد بسپاریم.

اما برای حل مشکلات هم حق نداریم جامعه را متشنج کنیم و باید با آرامش کار خود را پیش ببریم.

وی خاطر نشان کرد:از همه می خواهیم از من انتقاد کنند زیرا هیچ کس در زمینه بودجه حتی رییس جمهور مسوول نیست بلکه خودم به عنوان محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سخنگوی دولت به انتقادات از لایحه بودجه 97

پاسخ سخنگوی دولت به انتقادات از لایحه بودجه 97