مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 17:352017-12-14سياسي

وجود ضعف جدی در بسته بندی محصولات انگور


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ممتاز بودن محصول انگور ملایر در سطح جهانی، در زمینه ترویج، آموزش و بسته بندی محصولات ضعف های جدی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کاظمی پنجشنبه ( 23 آذر) در کمیته فنی انگور شهرستان ملایر که با حضور مدیرکل میوه های مناطق سردسیری وزارت جهادکشاورزی در محل اداره جهادکشاورزی ملایر برگزار شد، افزود: هدف از این نشست بررسی مشکلات حوزه باغداری با محوریت انگور و صنایع وابسته این محصول استراتژیک است.

وی با برشمردن کاستی های این حوزه، توسعه فوری روش های نوین باغداری و آبیاری را با هدف کاهش هزینه ها و افزایش کمی و کیفی محصول، امری ضروری توصیف کرد.

کاظمی با اشاره به انتقاد خود و طرح این موارد در نشست ها و جلسات مکرر با وزیر جهادکشاورزی، ورود بدنه کارشناسی و دایره تصمیم ساز این وزارتخانه را به مسأله لازم دانست.

وی پرداخت یارانه کشمش و پیگیری های کنونی برای ثبت جهانی انگور ملایر را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که با هدف جلب حمایت ملی از این ظرفیت رقابتی ملایر، صورت گرفته و یا در حال اقدام است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از دست دادن بازار اروپا و ناتوانی در رقابت با فعالان و تولیدکنندگان سایر کشورها را نتیجه اهمال و کم توجهی دانست و ابرازامیدواری کرد با همراهی همه دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ضعف جدی در بسته بندی محصولات انگور

وجود ضعف جدی در بسته بندی محصولات انگور