مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 16:252017-12-14بين الملل

اهمیت مدارس طبیعت برای افزایش خلاقیت کودکان


مدیرکل ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع کشور گفت: آموزش، توسعه و برنامه ریزی باید بر اساس قابلیت ها باشد نه بر اساس راهکارهای حل مشکلاتی که وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا هادربادی ظهر امروز در کارگاه توانمندسازی جوامع محلی برای کاهش فشار به منابع طبیعی و محیط زیست، در قالب اولین نشست منطقه ای گروه های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی منطقه شمال غرب که به میزبانی سالن شهید شهریاری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دهه 70 میلادی در تاریخ محیط زیست دهه ای بسیار مهم و تاثیرگذار است که کشورهای شرق آسیا از جمله ژاپن، کره و چین برنامه ریزی و پیشرفت های چشم گیری را در این زمینه داشته اند.

این مسئول ادامه داد: با وجود اینکه ژاپن به عنوان دومین قدرت اقتصادی آسیا است ولی ضربه پذیری بالایی را دارد؛ چرا که سفره مردم این کشور از محصولات تولید شده در سایر کشورها تامین می شود و با این وجود می توان گفت که ژاپن کشوری قدرتمند ولی مستقل نیست ولی با طرحی که با عنوان هر روستا یک محصول در این کشور ایجاد شد، ژاپن توانست از ضربه پذیری خود بکاهد و نیاز سفره مردم را خود تامین کند.

وی با اشاره به طرح ساموئل اندونگ در سال 1971 میلادی در کره، افزود: ایجاد مشاغل عمومی، بازاریابی برای محصولات، فعالیت های عمومی از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت مدارس طبیعت برای افزایش خلاقیت کودکان

اهمیت مدارس طبیعت برای افزایش خلاقیت کودکان