مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 15:502017-12-14اجتماعي

تلاش برای ایجاد بانک اطلاعاتی جامع فعالان قرآنی


در حال حاضر آمار دقیقی از فعالان قرآنی در استان وجود ندارد اما طی مصوبه شورای عالی قرآن استان قزوین تلاش خواهد شد بانک اطلاعاتی جامع از قرآن آموزان، - مربیان و مؤسسات قرآنی استان تشکیل شود تا آماری یکپارچه و واحد به دست آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم در استان قزوین اظهار کرد: این دوره ویژه بانوان حافظ 5 جزء الی حفظ کل قرآن کریم در قزوین در حال برگزاری است.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره به صورت تئوری و کارگاه آموزشی با رویکرد حفظ قرآن کریم آموزش های لازم را توسط اساتید برجسته ای از قم را به مدت 5 روز در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین می گذرانند.

عظیمی تصریح کرد: در اولین دوره مقدماتی تربیت مربی حفظ قرآن استان 62 نفر از کل استان شرکت کردند که در سنوات گذشته تعداد این شرکت کنندگان 23 نفر بود که دوره ای هم در قم برگزار می شد.

وی ادامه داد: موضوعاتی چون اصول عمومی و تخصصی حفظ قرآن، کارگاه های فنون تدریس، کارگاه های عملی قرآن، آشنایی با حفظ موضوعی قرآن، شیوه حفظ موضوعی قرآن، آداب و آفات حفظ از جمله سرفصل های دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد بانک اطلاعاتی جامع فعالان قرآنی

تلاش برای ایجاد بانک اطلاعاتی جامع فعالان قرآنی