مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 15:202017-12-14فرهنگي

ماراتن «حقیقت» در نیمه ی راه /«همه ی سلیقه ها را درگیر کنید»


جشنواره ی سینما حقیقت درحالی به نیمه ی برگزاری اش رسید که تنها دو روز دیگر علاقه مندان سینمای مستند فرصت دارند تا به تماشای مستندهای حاضر در این رویداد در پردیس سینمایی «چارسو» بنشینند.

- ماراتن حقیقت در نیمه ی راه / همه ی سلیقه ها را درگیر کنید جشنواره ی سینما حقیقت درحالی به نیمه ی برگزاری اش رسید که تنها دو روز دیگر علاقه مندان سینمای مستند فرصت دارند تا به تماشای مستندهای حاضر در این رویداد در پردیس سینمایی چارسو بنشینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره ی سینما حقیقت در دو روز باقی مانده از این رویداد، فردا و پس فردا جمعه و شنبه (24 و 25 آذر ماه) میزبان بیش از 100 فیلم مستند کوتاه و بلند خواهد بود.

بحث درباره ی کیفیت مستندهای به نمایش درآمده و پیش بینی سال پیش روی سینمای مستند را به بعد از جشنواره موکول خواهیم کرد اما برخی مستندسازان قدیمی و باسابقه حاضر در این رویداد که امسال فقط تماشاگر هستند و فیلمی هم ندارند،معتقدند که فیلم مستند با سوژه جسورانه و چالش برانگیز امسال بر پرده سینما حقیقت کمتر شاهد بودیم که این روند قطعا دلایل مختلفی دارد که بحث مفصل تری را می طلبد.

همه ی طیف ها و سلیقه ها را درگیر این حوزه کنید این در حالی است که محمد آفریده مدیرعامل سابق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هم در گفت وگویی مطرح کرد: برای پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماراتن «حقیقت» در نیمه ی راه /«همه ی سلیقه ها را درگیر کنید»

ماراتن «حقیقت» در نیمه ی راه /«همه ی سلیقه ها را درگیر کنید»