مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 15:152017-12-14اقتصادي

توجه بیشتر به مشوق ها برای توسعه صادرات غیرنفتی


مشاور ارشد صنعتی وزیر صنعت با تاکید بر اهمیت ارائه ی راهکار در حوزه ی صادرات، خاطرنشان کرد: برای توسعه صادرات غیرنفتی باید بیشتر روی مشوق ها توجه کنیم که این موضوع نیز کم و بیش وجود ندارد، - از این رو باید اقدام را از خودمان شروع کنیم و صنعتگران و کارفرمایان در این مسیر کمر همت ببندند، دولت هم کارهایی را انجان می دهد اما امکانات محدودی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نعمت زاده در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور، اظهار کرد: کشور ما بعد از جنگ جهانی اول و به ویژه جنگ جهانی دوم، کشوری است که همواره به واردات گرایش داشته و به سمت اتکا به درآمد نفتی سوق پیدا کرده و کمتر به صادرات توجه داشته است.

او ادامه داد: البته آذربایجان شرقی با توجه به شرایط اقلیمی خاص همواره در بحث صادرات سرآمد بوده اما با نگاهی به شرایط کل کشور می بینیم که در کل، کشور ما "واردات محور" بوده و فرهنگ صادرات همواره مغفول مانده است، هرچند طی سال های اخیر تلاش هایی شده اما فاصله با حد مطلوب بسیار زیاد است.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه ی راهکار در حوزه ی صادرات، خاطرنشان کرد: برای توسعه صادرات غیرنفتی باید بیشتر روی مشوق ها توجه کنیم که این موضوع نیز کم و بیش وجود ندارد، از این رو باید اقدام را از خودمان شروع کنیم و صنعتگران و کارفرمایان در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه بیشتر به مشوق ها برای توسعه صادرات غیرنفتی

توجه بیشتر به مشوق ها برای توسعه صادرات غیرنفتی