مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 13:002017-12-14سياسي

هرمزگان نماد وحدت ملی در کشور است/استانداران در مناطق آزاد هیچ نقشی ندارند


استاندار ادوار هرمزگان با انتقاد از چندحاکمیتی در برخی مناطق استان هرمزگان، افزود: در منطقه آزاد، مدیرعامل است و فرماندار هم وجود دارد اما مسئولیت با کیست و استاندار چه اختیاراتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین هاشمی تختی صبح امروز در دومین گردهمایی استانداران ادوار هرمزگان با بیان اینکه در استان هرمزگان و در کل کشور طرح آمایش سرزمینی کار نشده است، تصریح کرد: استانداران ادوار چه نقشی در توسعه کشور دارند و دولت تا چه میزان از این دیدگاه ها استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال انتقال آب از خلیج فارس به عمق کشور است اما جناب ترکان در این جلسه گفتند امری اشتباه است، اضافه کرد: اگر امری اشتباه است پس چرا در برنامه های دولت قرار دارد و دولت آیا از این نظرات بهره برده است.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه به بهانه قاچاق با مردمی که زندگی اش از راه کوله بری می گذرد، برخورد می شود اما با قاچاق کلان برخورد آنچنانی نمی شود، تصریح کرد: مردم هرمزگان از عدم استفاده از نیروهای انسانی بومی دلخور هستند و به جمعیت شهروندان پایدار توجهی نمی شود.

وی با بیان اینکه یک نفر از هیئت مدیره صنایع و بنگاه های اقتصادی از نیروهای بومی نیست، خاطرنشان کرد: آنجا که نیرو نداریم اشکالی ندارد و از ظرفیت های بیرون استان بهره خواهیم برد اما باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان نماد وحدت ملی در کشور است/استانداران در مناطق آزاد هیچ نقشی ندارند

هرمزگان نماد وحدت ملی در کشور است/استانداران در مناطق آزاد هیچ نقشی ندارند