مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 11:152017-12-14سياسي

چرا مشهدی ها به غذا اهمیت زیادی می دهند؟


یک مشاور حوزه برندینگ معتقد است که اولین علت توجه ایرانی ها و به خصوص مشهدی ها به غذا به عنوان یک تفریح، کمبود تفریحات است، به طوری که همه تفریحات ما به خوردن ختم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عباس پورفرخی در افتتاحیه نمایشگاه برندهای برتر صنعت غذایی که در هتل هما یک شماره 1 برگزار شد، اظهارکرد: عموم مردم معتقدند که در کسب و کار مرتبط با غذا تخصص دارند و هر زمان که در کسب و کار خود شکست می خورند سراغ ایجاد فست فود، کافی شاپ، رستوران و.

می روند چنانچه در شهر مشهد از هر چهار یا پنج مغازه، یک مغازه مرتبط با خوراک است.

این مشاور حوزه برندینگ عنوان کرد: این دیدگاه زیاد هم اشتباه نیست، زیرا غذا مخصوصا در ایران و به ویژه در مشهد از بازار بسیار خوبی برخوردار است چنانکه یک ضرب المثل فرانسوی تصریح می کند که راه نفوذ به قلب انسان ها از شکمشان می گذرد.

وی درخصوص علت اهمیت غذا بیان کرد: اولین علت توجه ایرانی ها و به خصوص مشهدی ها به غذا به عنوان یک تفریح، کمبود تفریحات است، به طوری که همه تفریحات ما به خوردن ختم می شود.

پورفرخی ادامه داد: اگر به 100ثروتمند برتر دنیا نگاه کنیم، در چندین صنعت سرمایه گذاری کرده اند و به اصطلاح همه تخم مرغ ها را در یک سبد نگذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مشهدی ها به غذا اهمیت زیادی می دهند؟

چرا مشهدی ها به غذا اهمیت زیادی می دهند؟