مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 11:052017-12-14فرهنگي

«آهوی مهربانی»، گروه امیدبخش به کودکان کرمانشاهی


مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان رضوی از اجرای کاروان نمایش کودک، « آهوی مهربانی» در حدود 20 روستا در کرمانشاه خبر داد.

- مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان رضوی مطرح کرد: آهوی مهربانی ، گروه امیدبخش به کودکان کرمانشاهی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان رضوی از اجرای کاروان نمایش کودک، آهوی مهربانی در حدود 20 روستا در کرمانشاه خبر داد.

امیر بشیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص چگونگی سفر گروه آهوی مهربانی به کرمانشاه و اجرا برای کودکان کرمانشاهی اظهار کرد: در همان هفته اول زلزله کرمانشاه، این طرح از سوی حوزه هنری خراسان مطرح شد و مرادی، رییس حوزه نیز بسیار استقبال کرد و همچنین چندین جلسه نیز برگزار شد تا این که ایده اولیه کامل شد و قرار بر این شد که یک گروه از هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان دفتر هنرهای نمایشی حوزه جهت اجرا برای بچه های آن منطقه آماده شوند.

وی ادامه داد: پس از شکل گیری این اتفاق، قرار بر این شد که نام این گروه آهوی مهربانی باشد و به عبارتی ما نماینده هایی بودیم که از مشهد به کرمانشاه می رفتیم و همچنین قرار شد که اقلامی هم به عنوان هدیه مثل عروسک و سوغات مشهد و لباس گرم همراه خود داشته باشیم تا آنجا در خدمت بچه ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آهوی مهربانی»، گروه امیدبخش به کودکان کرمانشاهی

«آهوی مهربانی»، گروه امیدبخش به کودکان کرمانشاهی