مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 10:052017-12-14فرهنگي

راهیابی 70 اثر به مرحله پایانی یک رویداد داستانی


دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره کشوری داستان بانه از راهیابی 70 اثر به مرحله پایانی این جشنواره خبر داد.

- محمد صدیق کریم پور در گفتوگویی با ایسنا،اظهار کرد: جشنواره داستان بانه در سال 91 به دهمین دوره خود پایان داد و در سال 94 اعلام به فراخوان آثار کرد که خوشبختانه امسال برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع یک هزار و 68 اثر طی مهلت تعریف شده دریافت شد که 70 اثر شامل 30 اثر فارسی، 30 اثر کُردی و 10 اثر داستان کودک هستند و به مرحله پایانی راه پیدا کرده اند.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره کشوری داستان بانه در ادامه عنوان کرد: با تفاهم بین انجمن داستان نویسی، شهردار و شورای بانه خیابانی در این شهرستان به نام "چیروک " نامگذاری شد، همچنین در سه روز اجرای جشنواره (21 لغایت 23 آذر ) هر نشست به نام یکی (خالد خاکی، ابراهیم یونس، علی اشرف درویشیان و فتح الله بی نیاز) از چهره های معروف داستان بانه، در سال های گذشته نامگذاری شده است.

به گفته وی داستان ها در دو سطح اولیه و نهایی داوری می شوند که داوران سطح پایانی شامل بخش فارسی علیرضا محمودی ایرانشهر، الناز علیپور گسکری و عطا نهایی و در بخش کُردی هم عطا نهایی، رحیم عبدالرحیم زاده و محمد رحیمیان هستند و امسال متفاوت از سالهای پیش داوران بر اساس عنصرهای داستان شش آیتم برتر را انتخاب کرده و از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 70 اثر به مرحله پایانی یک رویداد داستانی

راهیابی 70 اثر به مرحله پایانی یک رویداد داستانی