مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 09:252017-12-14اقتصادي

کاش تعرفه واردات فولاد زیاد نمی شد


مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به تغییرات تعرفه ای صورت گرفته در واردات فولاد، گفت: درخواست تغییر تعرفه واردات از جانب فولاد به یک سال پیش بر می گشت که این درخواست تازه اعمال شده و حتی برای ما بهتر بود که در این شرایط تعرفه تغییری نمی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام سبحانی در جریان بازدید خبرنگاران از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان، با اشاره به تعرفه گذاری اتحادیه اروپا علیه کشورهای صادرکننده فولاد به آن اتحادیه، اظهار کرد: اتفاقی که در اتحادیه اروپا پیش آمد ربطی به دامپ کردن ایران نداشت، بلکه این تعرفه ها با درخواست تولیدکنندگان بزرگ اروپا وضع شد که برای همه صادرکنندگان هم به یک شکل نبود.

وی اضافه کرد: این تعرفه ها برای 9 کشور عمده صادر کننده فولاد به اتحادیه اروپا بود که به میزان حجم و قیمت صادرات خود به اتحادیه اروپا مشمول تعرفه شدند که در این میان روسیه بالاترین میزان تعرفه را نیز به خود اختصاص داد.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به وضعیت آینده صادرات فولاد اروپا، تصریح کرد: همین که تعرفه گذاری از سمت تولید کنندگان فولاد در داخل اتحادیه اروپا بود نشان می دهد که آنها نیز به دنبال افزایش قیمت هستند و تحلیل ما این است که با افزایش قیمت فولاد در اروپا درآینده نزدیک نه تنها صادرات با تعرفه وضع شده در اروپا برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش تعرفه واردات فولاد زیاد نمی شد

کاش تعرفه واردات فولاد زیاد نمی شد