مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 09:252017-12-14اقتصادي

اختصاص 8000 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی


در هفته ای که گذشت ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی رشته های شغلی جدید و شیوه نامه کمیته مدیریت آموزشهای مشاغل خانگی را به تصویب رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی منصوری ـ معاون اشتغال وزیر کار با اشاره به توانمندسازی و شکل دهی کسب و کار خانگی و همچنین اتصال مشاغل خانگی به بازار کار گفت: روند ایجاد شده در ستاد مشاغل خانگی، تصویب الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی و شیوه پیاده سازی آن توسط جهاد دانشگاهی بسیار مثبت بوده و باید روی کار میدانی تمرکز داشته باشیم و از موازی کاری خودداری کنیم.

امامدادی ـ رییس دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی نیز از صدور 290 هزار مجوز مشاغل خانگی و معرفی 183 هزار نفر به بانک طی سالهای 92 تا 96 خبر داد و تاکید کرد: امسال مبلغ هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مشاغل خانگی اختصاص یافته که 57 درصد این مبلغ تاکنون توسط بانکها به استانها ابلاغ شده است.

افزایش 30 درصدی صادرات تعاونی ها در سال گذشته از دیگر خبرهای هفته جاری بود.

سید حمید کلانتری ـ معاون وزیر تعاون با اعلام این مطلب پیش بینی کرد که میزان صادرات شرکتهای تعاونی امسال از این رقم فراتر برود.

وی با اشاره به فعالیت 95 هزار تعاونی در 110 گرایش شغلی، اظهار کرد: این تعاونی ها در زمینه های کشاورزی، خدماتی، صنعتی، معدنی، حمل و نقل و گردشگری فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 8000 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی

اختصاص 8000 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی