مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 23:252017-12-13سياسي

روستاییان وام ایجاد مشاغل دریافت می کنند


" رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص 1.

5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ارزی برای حمایت از مشاغل روستایی گفت: اعطای وام 4 تا 6 درصدجهت ایجاد صنایع تولیدی و شکوفا کردن اقتصاد روستایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، علی لاریجانی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکل پسماندها اظهار داشت: مسئله پسماندها بسیار آزار دهنده است و دولت در لایحه بودجه به آن توجه داشته است.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص 1.

5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ارزی برای حمایت از مشاغل روستایی گفت: اعطای وام 4 تا 6 درصد به جهت ایجاد صنایع تولیدی و شکوفا کردن اقتصاد روستایی در دستور کار قرار دارد.

لاریجانی با بیان اینکه اجرای طرح حمایت از مشاغل روستایی در حوزه اشتعالزایی تاثیر بسیار مثبتی دارد عنوان داشت: استان گیلان با دارا بودن ارتباط آبی با سایر کشورها ظرفیت عظیمی در توسعه استان و کشور از طریق صادرات دریایی دارد.

رییس قوه مقننه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات آب در استان گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان نباید از پرداختن به صنعت غافل بماند زیرا ایجاد مشاغل صنعتی هیچ تعارضی با حفظ محیط زیست ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان وام ایجاد مشاغل دریافت می کنند

روستاییان وام ایجاد مشاغل دریافت می کنند