مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 23:102017-12-13سياسي

جلسه وزاری آموزش و پرورش و علوم درمورد کنکور


وزیر آموزش و پرورش از احتمال برگزاری آزمون استخدامی جدید در دی ماه خبر داد و توضیحاتی درباره حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در شب گذشته ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران در واکنش به وقوع سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور در شب گذشته اظهار کرد: اردوها از فرآیند یاددهی و یادگیری قابل حذف نیست ولی ما موظفیم امنیت و سلامت اردوها را فراهم کنیم.

وی افزود: علت اتفاقی که متاسفانه دیروز علی رغم تمهیدات آموزش و پرورش، بسیج و سپاه رخ داد بی احتیاطی راننده ای بود که از مقابل می آمد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بعد از اتفاقی که در داراب افتاد ما دستورالعمل اردوهای دانش آموزی را مورد بازنگری جدی قرار دادیم عنوان کرد: در این دستورالعمل حرکت در شب ممنوع و مرکز کنترل سفرهای دانش آموزی راه اندازی شد که به صورت 24 ساعته فعال است و مرتبا سفرها را در روز 3 تا 4 مرتبه مورد رصد قرار می دهد.

بطحایی ادامه داد: دیروز نیز تمام مکانیسم های کنترلی و تمهیداتی لازم برای سفر رعایت شده بود، همه همکاران آموزش دیده بودند و اتومبیلی به عنوان اسکورت کاروان در جلو حرکت می کرد و در هر اتوبوس مربیانی حضور داشتند و حرکت اتوبوس بین ساعت 5 صبح تا 11 شب دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه وزاری آموزش و پرورش و علوم درمورد کنکور

جلسه وزاری آموزش و پرورش و علوم درمورد کنکور