مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 21:252017-12-13اقتصادي

jهران آماده گسترش روابط با ترکیه است


رییس جمهور با تاکید بر اینکه تهران آماده گسترش روابط دوجانبه، چندجانبه و منطقه ای با ترکیه است، به فرصت های بزرگ سرمایه گذاری در ایران از جمله در حوزه نفت، - گاز، صنعت و حمل و نقل اشاره کرد و اظهارداشت: ایران از حضور و مشارکت سرمایه گذاران ترکیه ای استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران؛ حسن روحانی چهارشنبه شب و در دیدار رییس جمهور ترکیه در استانبول،آمادگی تهران را برای توسعه همکاری های اقتصادی با آنکارا مورد تاکید قرار داد و گفت: ضروری است که هر چه سریع تر توافق تبادل تجاری با پول های ملی دو کشور عملیاتی شود.

دکتر روحانی، اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا را باعث آزرده خاطر کردن همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان عنوان کرد و اظهارداشت: توقع این بود که در برابر زخمی که سالیان دراز مسلمانان را آزار می دهد، مرهمی گذاشته شود، اما این حرکت واشنگتن کاملاً در مسیری معکوس و علیه خواست جامعه اسلامی بود.

رییس جمهور با بیان اینکه توطئه ها یی که آمریکا یی ها و صهیونیست ها علیه جهان اسلام دارند، به طرق مختلف ادامه می یابد، گفت: خوشبختانه همه مسلمانان در سراسر جهان، احساسات خود را در دفاع از سرزمین مقدس فلسطین نشان دادند و در مقابل این توطئه ضد اسلامی ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

jهران آماده گسترش روابط با ترکیه است

jهران آماده گسترش روابط با ترکیه است