مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 19:202017-12-13اقتصادي

تعامل وزارت کشور، شوراها و شهرداریها به پیشبرد اهداف مدیریت شهری کمک می کند


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به وظایف وزارت کشور، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و استانداریها و جایگاه حاکمیتی وزارت کشور گفت: - تعامل و همکاری مستمر مجموعه وزارت کشور با شوراها و شهرداری ها به پیشبرد اهداف مدیریت شهری و رضایت مردم از شورا و شهرداری کمک زیادی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدعلی افشانی که در مراسم اعطای احکام وزیر کشور در خصوص انتصاب شش شهردارشهرهای با جمعیت بیشتر از دویست هزار نفر و مراکز استان سخن می گفت، افزود: کاهش همکاری این سه گروه قطعا مشکلات زیادی را برای شورا و شهرداری و نحوه اداره شهر پیش خواهد آورد و در نهایت نارضایتی مردم را در بر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با توجه به ظرفیتهای قانونی موجود بطور مستمر ضمن ارتباط با وزارتخانه ها و سازمان ها و دستگاه ها و با حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس به دنبال حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها، افزایش کارآمدی و رفع مشکلات آنهاست.

افشانی در ادامه از پیگیری های وزارت کشور در زمینه اصلاح نحوه اختصاص اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده به منظور افزایش سهم شهرداری ها از این اعتبارات خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل وزارت کشور، شوراها و شهرداریها به پیشبرد اهداف مدیریت شهری کمک می کند

تعامل وزارت کشور، شوراها و شهرداریها به پیشبرد اهداف مدیریت شهری کمک می کند