مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 18:202017-12-13ورزشي

حضوردستیارکی روش در تیم ملی ایران به مسایل عاطفی ربط داده شد!


در کادرفنی کنونی تیم ملی فردی به نام «سباستین» حضور دارد که حرف وحدیث های زیادی درباره نحوه و دلیل حضور او در کادر فنی تیم ملی ایران به وجود آمده - یکی از مسائلی که در چند سال اخیر درباره تیم ملی فوتبال ایران وجود داشته، انتخاب اعضای کادرفنی تیم ملی است البته که انتخاب کادرفنی حق هر سرمربی است اما چگونگی انتخاب آن افراد نکته ای است که می توان درباره آن طرح سوال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی،یکی از ابهامات کادرفنی تیم ملی حضور فردی است که درباره او حرف وحدیث هایی به وجود آمده و این موضوع با سکوت فدراسیون فوتبال همراه شده است.

این موضوع که مشخص نشد دستیاران ایرانی کی روش چگونه به یکباره از تیم ملی رفتند و مدتی بعد یکی از آنها (مارکار آقاجانیان) برگشت که اهمیت این مهره در تصمیمات فنی تیم ملی هم به شدت زیر سوال است.

هفته قبل هم مدیررسانه برکنارشده ایرانی توسط کی روش، سرانجام به کار برگشت.

اما حالا به دستیاران خارجی کی روش می رسیم.

در کادرفنی کنونی تیم ملی فردی به نام سباستین حضور دارد که حرف وحدیث های زیادی درباره نحوه و دلیل حضور او در کادر فنی تیم ملی ایران به وجود آمده است.

موضوعی که چند وقتی است به صورت جدی مطرح شده و تسنیم نوشته که حتی برخی افراد مدعی شدند دلایل غیرفوتبالی و البته عاطفی باعث حضور این مربی در ایران شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوردستیارکی روش در تیم ملی ایران به مسایل عاطفی ربط داده شد!

حضوردستیارکی روش در تیم ملی ایران به مسایل عاطفی ربط داده شد!