مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 17:502017-12-13سياسي

چرا مردم باید روزنامه های کپی شده را بخوانند؟


نشست «اقتصاد مطبوعات چاپی در عصر دیجیتال» امروز (22 آذر ماه) با حضور سیف الله یزدانی مدیرمسؤول روزنامه عصر اقتصاد، مجتبی سادات مدیر گروه رسانه ای نبات، - نشست اقتصاد مطبوعات چاپی در عصر دیجیتال امروز (22 آذر ماه) با حضور سیف الله یزدانی مدیرمسؤول روزنامه عصر اقتصاد، مجتبی سادات مدیر گروه رسانه ای نبات، محمد حیدری دبیر انجمن مدیران رسانه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست سیف الله یزدانی با طرح این پرسش که عصر دیجیتال در دنیای اینترنت خطری برای مطبوعات است یا خیر؟ اظهار کرد: واقعیت این است که ما عصر دیجیتال را مانند هر پدیده دیگری کاملا تقلیدی دنبال می کنیم و با ریشه یابی دقیقی دنبال یکسری علوم نمی رویم.

زمانی که یک پدیده را درست نشناسیم، ارزیابی ما هم احساسی و ظاهربینانه است.

او ادامه داد: ما جلسه مدیرمسؤولان را با دو وزیر جدید داشتیم و من از آنها پرسیدم ماموریت و وظایف مطبوعات چیست و اغلب آنها وظیفه مطبوعات را تنها آگهی و اخبار می دانستند.

مدیرمسؤول روزنامه عصر اقتصاد ادامه داد: ما علم و حکمت و آمار و اطلاعات را به عنوان دانش داریم به همین دلیل هر کسی که وارد مجموعه روزنامه عصر اقتصاد می شود برای این دوره کار آموزی در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مردم باید روزنامه های کپی شده را بخوانند؟

چرا مردم باید روزنامه های کپی شده را بخوانند؟