مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 17:412017-12-13اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: نهادهای مختلف در حوزه ادبیات کودک همگرا نیستند


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به همگرا نبودن نهادهای مختلف در حوزه ادبیات کودک، گفت: این مسئله باعث عدم موفقیت جدی در این حوزه شده و امیدواریم کانون نخ تسبیح حوزه ادبیات کودک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش "، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سالن سینمای این کانون برگزار شد، با بیان اینکه این مراسم در حالی برگزار می شود که خانواده آموزش و پرورش سوگوار فوت دانش آموزان در اردوی دیروز است، اظهار داشت: مدرسه به عنوان رکن اصلی برای یادگیری تلقی می شود و دانش آموزان، دانش و مهارتهایی که نیاز دارند را می آموزند و این محیط آنقدر فراگیر و پرمسئولیت است که همه توقعات تربیتی و آموزشی متوجه مدرسه است.

وی افزود: مدارس با شرایطی مواجهند که امکان پاسخگویی به همه توقعات را ندارند؛ زمان حضور دانش آموزان در مدرسه محدود است و محتوا و اهدافی که از مدرسه توقع داریم در یک گستره وسیع پراکنده است و یکی از دلایلی که مدارس ما نمره خوبی نمی گیرد محدودیت هایی است که در برنامه رسمی آموزش و پرورش وجود دارد.

بطحایی اضافه کرد: ما انتظار داریم دانش آموز در مدرسه صبوری، مهارت، آزادگی و صداقت را تمرین کند اما مدارس به دلیل محدویت ها نمی تواند همه هدف های تربیتی را محقق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: نهادهای مختلف در حوزه ادبیات کودک همگرا نیستند

وزیر آموزش و پرورش: نهادهای مختلف در حوزه ادبیات کودک همگرا نیستند