مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 17:402017-12-13پزشكي

"لیزر موهای زائد" چه بلایی بر پوست و بدن شما می آورد


اگر به مو به عنوان راهی برای دفع مواد زائد بدن نگاه کنیم, متوجه خواهیم شد که لیزر و سوزاندن مو چه عوارضی در پی خواهد داشت؛ این کار باعث حبس دوده در بدن و ایجاد سوء مزاج در بافتی می شود که مو از آن می رویید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپویا، سمیه ذاکری با بیان اینکه از نظر طب سنتی ایران "مو" از جنس دخان یا دود است که از اخلاط به جا می ماند، اظهار کرد: این امر ربطی به سودا ندارد مثل دوده ای که داخل لوله بخاری های نفتی قدیمی می بست، مو هم دوده و جزو فضولات هضم سلولی است.

وی افزود: اگر به مو به عنوان راهی برای دفع مواد زائد بدن نگاه کنیم, متوجه خواهیم شد که لیزر و سوزاندن مو چه عوارضی در پی خواهد داشت؛ این کار باعث حبس دوده در بدن و ایجاد سوء مزاج در بافتی می شود که مو از آن می رویید.

این متخصص طب ایرانی تصریح کرد: انجام لیزر برای موهای زائد صورت موجب بروز خشکی و در درازمدت لکه های تیره پوست صورت خواهد شد, اگر خیلی ناچار به انجام لیزر هستید, بهتر است پاکسازی مزاج قبل از لیزر انجام شود.

زاکری خاطرنشان کرد: موی صاف, مجعد, فرفری, کم پشتی, پرپشتی که سرشتی بوده سعی در تغیر اینها نداشته باشید, فرم و رنگ و میزان مو ارتباط مستقیم با مزاج دارد و جدا از بدن نیست که بخواهیم مستقل و موضعی درمانش کنیم همچنین برای درمان ریزش مو که شدیداً به اصلاح کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"لیزر موهای زائد" چه بلایی بر پوست و بدن شما می آورد

"لیزر موهای زائد" چه بلایی بر پوست و بدن شما می آورد