مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 17:312017-12-13فرهنگي

برگزاری نشست رسانه ای جشنواره رسام


نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه رسام صبح امروز چهارشنبه با حضور علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و انسیه شاه حسینی دبیر جشنواره و اهالی رسانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه رسام صبح امروز چهارشنبه با حضور علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و انسیه شاه حسینی دبیر جشنواره و اهالی رسانه برگزار شد.

در آیین آغاز به کار جشنواره "رسام"، جعفری و خانم شاه حسینی هدف از برگزاری این جشنواره را تشریح کردند.

علی اصغر جعفری در ابتدای نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه رسام گفت: نخستین دوره این جشنواره با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در سطح بین المللی برگزار می شود.

یکی از ظرفیت های قابل توجه در عرصه هنر تولید آثار کوتاه در بخش های مختلف است و در سال های اخیر موفقیت های خوبی در این زمینه صورت گرفته است که البته این امر نیازمند استفاده از همه ظرفیت ها است.

جعفری با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده تا 28 اسفند ماه سال جاری فرصت برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره وجود دارد، بیان کرد: پایان فروردین ماه سال 97 داوری آثار مورد نظر صورت می گیرد و اواخر اردیبهشت ماه اختتامیه این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست رسانه ای جشنواره رسام

برگزاری نشست رسانه ای جشنواره رسام