مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 17:052017-12-13فناوري

تقویت حافظه کودکان با بازی های موبایلی!


" یک روانشناس کودک در همدان با بیان اینکه موبایل برای کودکان علاوه بر مضراتش، دارای فوایدی نیز است، گفت: بازی های موبایلی می تواند به تقویت حافظه کودکان کمک کند.

علیرضا روحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بازی های موبایل برای افزایش تمرکز کودک تأثیرگذاراست، افزود: با توجه به اینکه کودک با استفاده از گوشی اطلاعات جدیدی به دست می آورد بنابراین این موضوع می تواند به یادگیری او نیز کمک کند.

وی درباره استفاده درست از موبایل توسط کودکان توصیه کرد: والدین باید با برنامه ریزی دقیق زمانی را برای استفاده کودک از موبایل اختصاص داده و بازی ها را متناسب با سن آنها در اختیارشان قرار دهند.

روحی با تأکید بر اینکه مدت زمان استفاده از گوشی برای کودکان باید محدود باشد، اضافه کرد: استفاده از گوشی باید به گونه ای باشد که در زندگی روزمره و خواب و خوراک کودکان اختلال ایجاد نکند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دلایل گرایش زیاد کودکان به استفاده از موبایل اشاره کرد و گفت: تقلید از دیگران، جذابیت بازی ها و وقت نگذاشتن والدین برای کودکان از جمله عوامل گرایش کودکان به موبایل است.

روحی با اشاره به اینکه امروزه والدین دیگر آن طورکه باید برای کودکان وقت نگذاشته و با یک گوشی او را ساکت و آرام می کنند، اضافه کرد: همین موضوع یکی از علل اصلی استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت حافظه کودکان با بازی های موبایلی!

تقویت حافظه کودکان با بازی های موبایلی!