مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 16:352017-12-13فرهنگي

یک توافق اولیه برای نمایش فیلم های دفاع مقدس


رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از توافق اولیه نیروهای مسلح در جهت استفاده از ظرفیت های سالن نمایش برای آثار دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، نشست نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام دفاع مقدس و مقاومت با حضور علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و انسیه شاه حسینی دبیر این جشنواره در سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برگزار شد.

علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس مقدس در ابتدای این نشست با بیان اینکه جشنواره فیلم رسام با محوریت دفاع مقدس است، اظهار داشت: خانم شاه حسینی زحمت دبیری این جشنواره را برعهده گرفته است.

ایشان از چهره های شاخص و از هنرمندان سینما و تلویزیون در حوزه دفاع مقدس هستند.

وی تولیدات کوتاه را ظرفیت مهم عرصه های هنری دانست و گفت: هنرمندان در سال های اخیر توانمندی های خوبی در مستند، انیمیشن و سایر قالب های هنری در فرمت کوتاه پیدا کرده اند.

این جشنواره برای نظام ندی، جریان سازی، جهت گیری و حمایت از هنرمندان و جوانان آغاز شده است تا بتوانند تولیدات خوبی داشته باشند.

رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس مقدس تصریح کرد: جشنواره رسام از ظرفیت های نیروهای مسلح، سازمان های هنری و رسانه ای استفاده می کند تا این جشنواره نماد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک توافق اولیه برای نمایش فیلم های دفاع مقدس

یک توافق اولیه برای نمایش فیلم های دفاع مقدس