مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 16:262017-12-13سياسي

امروز انجام گرفت دیدار سردار ریحانی با علمای اهل سنت و خانواده شهدای ثلاث باباجانی


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز با علمای اهل سنت شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی دیدار و گفت و گو کرد.

- دیدار سردار ریحانی با علمای اهل سنت و خانواده شهدای ثلاث باباجانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز با علمای اهل سنت شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمانشاه، بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز با علمای اهل سنت شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی دیدار و گفت و گو کرد و به بررسی لازم در مورد موضوعات منطقه، نیازهای زلزله زدگان و وضعیت خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت.

این فرمانده ارشد نظامی همچنین از خانواده های شهدا و ایثارگر شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی سرکشی و در جریان درخواست ها و صحبت های آنان قرار گرفت.

ریحانی ضمن بازدید از نحوه امدادرسانی در این منطقه، اظهار داشت: اطلاعات لازم برای کمک رسانی به ساکنان این مناطق جمع آوری شده است و اقدامات خوبی در بخش اسکان موقت در حال اجرا است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران را در منطقه زلزله زده را به صورت ویژه مورد توجه قرار می دهیم، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت به تمامی زلزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز انجام گرفت دیدار سردار ریحانی با علمای اهل سنت و خانواده شهدای ثلاث باباجانی

امروز انجام گرفت دیدار سردار ریحانی با علمای اهل سنت و خانواده شهدای ثلاث باباجانی