مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 16:152017-12-13فرهنگي

تشریح جزییات مراسم انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی


دبیر هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران اعلام کرد: اگر شرایط برای برگزاری هر دوسال یک بار این رویداد به صورت مناسب فراهم نشود، - احتمالا در سال های آینده فقط به داوری و اعلام اسامی برگزیده ها بسنده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق خبر رسیده، نشست خبری هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، صبح چهارشنبه 22 آذرماه، با حضور بهزاد صدیقی، دبیر این دوره و سلما سلامتی دبیر اجرایی آن در خانه تئاتر برگزار شد.

در ابتدای این نشست سلما سلامتی ـ عضو هیئت مدیره کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر و دبیر اجرایی هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران ـ با اشاره به اینکه فراخوان این دوره پس از چهار سال تعطیلی، در اسفند 95 منتشر شد، گفت: به علت تعطیلی چهار ساله، تعداد آثار دریافتی در حوزه نمایشنامه تالیفی بالا بود و داوری آن به دو مرحله تقسیم شد.

در مرحله اول صحرا رمضانیان، روزبه حسینی و ابراهیم پشت کوهی از میان 487 اثر دریافتی، 30 اثر را انتخاب کردند و ما گمان می کردیم در شهریور شاهد برگزاری اختتامیه خواهیم بود اما داوران این بخش درخواست مهلت بیشتری برای خواندن متون داشتند و برای این کار دو ماه به آن ها فرصت داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات مراسم انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی

تشریح جزییات مراسم انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی