مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 15:202017-12-13اجتماعي

تخصیص ردیف مستقل بودجه ای برای فعالیت های قرانی


مدیرکل قرآن، عترت ونماز وزارت آموزش وپرورش گفت: برنامه های قرآنی با سه اصل محوریت مدرسه، فراگیری و توسعه مشارکت در مدارس اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مسیب زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که ازسال 90 مهمترین کار، بررسی روند اجرایی برنامه های قرآنی بوده است، اظهارکرد: برنامه ها را براساس سه اصل محوریت مدرسه، فراگیری و توسعه مشارکت دنبال کردیم.

مدیرکل قرآن، عترت ونماز وزارت آموزش و پرورش با شاره به این که کتاب ندای رحمت و مستندسازی فعالیت های قرآنی از برنامه های این اداره کل است، گفت: نزدیک 80 کتاب تولید شده و یا در حال چاپ است که تعداد 10 عنوان آن در دست چاپ است.

وی از آغاز مسابقات قرآن همزمان در سراسرکشور در مرحله مدرسه خبر داد، گفت:سال گذشته 10 تا 15 درصد مدارس از تولیدات قرآنی بهره مند شدند و امسال پیش بینی می کنیم این آمار به 40 درصد برسد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با شاره به این که در70 هزار مدرسه سراسر کشور نماز جماعت برگزار می شود، گفت: 20 هزار روحانی و 40 هزار فرهنگی نقش امام جماعت مدارس را بر عهده دارند و سایر مدارس شرایط اقامه نماز جماعت را ندارند.

مسیب زاده با تاکید بر این که 30 آذر اجلاس سراسری اقامه نماز برگزار می شود، افزود: شعار امسال اجلاس اقامه نماز فضای مجازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص ردیف مستقل بودجه ای برای فعالیت های قرانی

تخصیص ردیف مستقل بودجه ای برای فعالیت های قرانی