مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 14:412017-12-13فرهنگي

رونمایی از کتاب مردم چرا به سینما می روند


کتاب مردم چرا به سینما می روند؟! نوشته دکتر داود ضامنی عصر سه شنبه 21 آذر در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، کتاب مردم چرا به سینما می روند؟! نوشته دکتر داود ضامنی عصر سه شنبه 21 آذر در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی، دکتر عزیزالله تاجیک اسماعیلی، محمدعلی نجفی، امیرحسین علم الهدی مدیر گروه سینمای هنر و تجربه، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و نویسنده اثر حضور داشتند.

علیرضا تابش: گفت وگوها منجر به ارتقای فرهنگی سینما شود علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی گفت: توسعه گفتمان فرهنگی در سینمای ایران نیازمند گفت وگو، مباحثه و بررسی جلسات نقد و بررسی و طرح پرسش های نو و اساسی است.

چه خوب که منتقدان، روزنامه نگاران، پژوهشگران و اهالی سینما با درک درست از زمانه در بستر شبکه های اجتماعی درباره مسائل سینما گفت وگو می کنند اما ضروری است که این پرسش ها و گفت وگوها رودررو و در فضای صمیمی درباره مسائل مهم سینمای امروز و آینده طراحی و برگزار شود.

تابش در ادامه گفت: بنیاد سینمایی فارابی با همین رویکرد از ابتدای سال جاری جلساتی را تشکیل داد، از جمله دو جلسه که با کارگردانان فیلم اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب مردم چرا به سینما می روند

رونمایی از کتاب مردم چرا به سینما می روند