مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 14:202017-12-13اقتصادي

توسعه بازار سرمایه با ورود ابزارهای جدید


مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس با اشاره به لزوم استفاده از معاملات الگوریتمی می گوید در حال حاضر نیاز بازارهای سرمایه تغییر کرده است.

باید امکانات توسعه بازار از طریق ورود ابزارهای جدید فراهم شود و فراهم شدن این شرایط بدون استراتژی و تعریف درست از .

- مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس با اشاره به لزوم استفاده از معاملات الگوریتمی می گوید در حال حاضر نیاز بازارهای سرمایه تغییر کرده است.

باید امکانات توسعه بازار از طریق ورود ابزارهای جدید فراهم شود و فراهم شدن این شرایط بدون استراتژی و تعریف درست از الگوریتم امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن خدابخش در همایش باید و نباید های معاملات الگوریتم در بورس، گفت: 12 سال از اجرای قانون بازار می گذرد و نیاز بازارهای سرمایه تغییر کرده است.

پس از آن قانون توسعه ابزار ها به اجرا رسید و تاکنون دستورالعمل های متعددی با همفکری و همت مدیران سازمان بورس به اجرا رسیده است و در نقطه فعلی می توان نمره قابل قبولی را به روند اجرای قوانین داد.

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس با تاکید بر اینکه امروز ما با ابزارهای نوینی در بازار سرمایه مواجه هستیم، اظهار کرد : به طور قطع این ابزارها به کمک سیستماتیک شدن بازارسرمایه می آیند و باید توجه داشته باشیم که بازار سرمایه ما هم منفک از بازارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازار سرمایه با ورود ابزارهای جدید

توسعه بازار سرمایه با ورود ابزارهای جدید