مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 14:202017-12-13بين الملل

"اقلیم کردستان عراق به زودی شاهد اعتصابات گسترده خواهد بود"/تصمیم مهم جنبش تغییر


یک عضو شورای ملی جنبش اپوزیسیون تغییر در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که اقلیم ظرف روزهای آینده شاهد اعتصابات گسترده خواهد بود.

- "اقلیم کردستان عراق به زودی شاهد اعتصابات گسترده خواهد بود"/تصمیم مهم جنبش تغییر یک عضو شورای ملی جنبش اپوزیسیون تغییر در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که اقلیم ظرف روزهای آینده شاهد اعتصابات گسترده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، کاروان هاشم، عضو شورای ملی جنبش تغییر اعلام کرد که اوضاع اقلیم در سایه رکود سیاسی کنونی غیرقابل تحمل شده است در حالی که جنبش تغییر تصمیم نهایی درخصوص بازگشت به سمت مخالفان را خواهد گرفت.

کاروان هاشم همچنین خاطرنشان کرد: قرار است که ظرف روزهای آینده تحصن های گسترده در مدارس و اداره های برخی مناطق اقلیم کردستان عراق آغاز شود.

این اقدام نشانگر نارضایتی مردم این اقلیم است.

وی در ادامه افزود: دولت کنونی در ایفای وظایفش با شکست رو به رو شده و نمی تواند پاسخگوی خواسته های ضروری شهروندان باشد و دولت اقلیم کردستان عراق وارد مرحله ای شده که نمی تواند حقوق ماهانه کارمندانش را پرداخت کند.

این عضو شورای ملی جنبش تغییر تاکید کرد که رهبری جنبش تغییر شنبه جهت اتخاذ تصمیم نهایی در خصوص بازگشت به جبهه مخالفان نشستی تشکیل خواهد داد و اکثر اعضا از تصمیم رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"اقلیم کردستان عراق به زودی شاهد اعتصابات گسترده خواهد بود"/تصمیم مهم جنبش تغییر

"اقلیم کردستان عراق به زودی شاهد اعتصابات گسترده خواهد بود"/تصمیم مهم جنبش تغییر