مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 14:202017-12-13اقتصادي

افزایش عوارض خروج از کشور یا جریمه سفر خارجی!


به نظر می رسد تصمیم اخیر دولت درباره تعرفه عوارض خروج از کشور، افزایش این تعرفه نیست بلکه جریمه سفر خارجی است.

- پوریا کریمیان اقبال در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ما این افزایش عوارض را بیشتر نوعی جریمه می دانیم و در واقع مردم در این تصمیم به خاطر خروج از کشور جریمه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با دقتی بیشتر مشاهده می کنیم که ارقام عوارض خروج سایر کشورها، هیچ گونه شباهتی با این رقم ندارند، حتی این رقم در کشور ما به صورت تصاعدی از مردم اخذ می شود، در واقع این تصمیم به گونه ای تامین کسری بودجه از طرف مردم بدون کارشناسی خاصی به شمار می رود.

این راهنمای تورهای داخلی و خارجی بیان کرد: دولت تصور می کند کسی که می تواند از کشور خارج شود، توان پرداخت چنین رقمی آن هم به این شکل بی رحمانه را دارد، در حالی که باید اشاره کرد که بسیاری از افراد هستند به دلیل انجام امور اداری و به اجبار از کشور خارج می شوند و قصد تفریح ندارند.

کریمیان اقبال ادامه داد: البته کارشناسان دولت باید درباره افزایش عوارض خروج از کشور سخن بگویند و این تحلیل ها برداشت و قضاوت اولیه ماست.

کارشناسان دولت می توانند توضیح دهند که طبق چه محاسبه و فرمولی به این نتیجه رسیدند زیرا ما افرادی که معمولا سفرهای زیادی را در طول سال انجام می دهیم با هر فرمولی که محاسبه می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عوارض خروج از کشور یا جریمه سفر خارجی!

افزایش عوارض خروج از کشور یا جریمه سفر خارجی!