مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 14:152017-12-13پزشكي

30 درصد دانش آموزان یزدی غذای فست فودی می خورند


مدیر مرکز تحقیقات دیابت استان یزد با بیان این که استفاده از غذاهای فست فودی نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: 30 درصد از دانش آموزان یزدی حداقل یک بار در هفته غذاهای فست فودی می خورند.

- دکتر محمدرضا آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که امروزه تکنولوژی زندگی ها را به سمت غذاهای فست فودی سوق داده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 850 مغازه فست فود، پیتزا فروشی، ساندویجی و فلافی در یزد وجود دارد .

وی با بیان این که متاسفانه 30 درصد از دانش آموزان یزدی حداقل یک بار در هفته از غذاهای فست فودی استفاده می کنند، افزود: در چنین شرایطی نمی توان افراد را از مصرف این گونه غذاها که باعث داشتن نسلی چاق، استرسی، بی تحرک و فست فودی شدند، منع کرد .

مدیر مرکز تحقیقات دیابت یزد، با اشاره به این که باید با داشتن غذاهای فست فودی سالم به فرزندان خود اجازه مصرف این غذاها را داد، تصریح کرد: جشنواره سالم فود با شعار فست فود، اما سالم در یزد برگزار می شود .

وی با بیان این که مصرف غذاهای فست فودی نیاز به فرهنگ سازی دارد، اظهار کرد: نباید این گونه غذاها را به عنوان پاداش در نظر گرفت و تا جایی که امکان دارد در خانه تهیه شود .

آقایی فست فود دارای چربی و شیرینی کم را فست فود سالم دانست و خاطر نشان کرد: مصرف فست فودهای مضر تاثیرات منفی بسیاری را بر سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد دانش آموزان یزدی غذای فست فودی می خورند

30 درصد دانش آموزان یزدی غذای فست فودی می خورند