مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 13:202017-12-13سياسي

کمک 5 میلیاردی مساجد تهران به زلزله زدگان/ ارسال 100 کانکس به کرمانشاه


مساجد پایتخت در بخش کمک های نقدی، مبلغ 5 میلیارد تومان برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید مشهدی آقایی با تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی مساجد استان تهران برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: در امر یاری رسانی به زلزله زدگان غرب کشور، اکثر قریب به اتفاق مساجد استان تهران از همان لحظات اول وارد عمل شدند و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را با همکاری هلال احمر استان جمع آوری کردند.

وی با ارائه آماری درباره میزان کمک های نقدی جمع آوری شده از سطح مساجد افزود: در موج اول کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه، مبلغ 5 میلیارد تومان به صورت مستقیم یا از طریق نهادهای مسئول برای امدادرسانی به زلزله زدگان جمع آوری شد.

سخنگوی مرکز رسیدگی به امور مساجد درباره میزان کمک های غیرنقدی نیز اظهار کرد: کمک های غیرنقدی دریافت شده از مردم از طریق 40 دستگاه تریلی ، 1400 دستگاه کامیون و کامیونت و 400 دستگاه نیسان و وانت به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی با اشاره به دسته بندی کمک های غیرنقدی ارسال شده به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: بیش از 17 هزار کنسرو ، 80 هزار تخته پتو ، 20 هزار دست لباس ، 2 دستگاه تریلی آب معدنی و 100 کانکس تا کنون از طریق مساجد سطح استان تهران به مردم کرمانشاه تقدیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5 میلیاردی مساجد تهران به زلزله زدگان/ ارسال 100 کانکس به کرمانشاه

کمک 5 میلیاردی مساجد تهران به زلزله زدگان/ ارسال 100 کانکس به کرمانشاه