مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 12:202017-12-13اقتصادي

تشخیص فرصت ها به یک مهارت کلیدی و موثر در صنعت آب و برق تبدیل شود


رییس چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق گفت: می بایست تشخیص فرصت ها را به یک مهارت کلیدی و موثر در صنعت آب و برق و به یک روش سیستماتیک توسعه ای تبدیل کنیم.

- رییس چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق: تشخیص فرصت ها به یک مهارت کلیدی و موثر در صنعت آب و برق تبدیل شود رییس چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق گفت: می بایست تشخیص فرصت ها را به یک مهارت کلیدی و موثر در صنعت آب و برق و به یک روش سیستماتیک توسعه ای تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه مرکزی، فرهاد شبیهی در مراسم افتتاح این کنفرانس که در محل استانداری مرکزی در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروزه واقعیت های جهان و ابزار ما برای درک این واقعیت ها در حال تغییر است و علم و به تبع آن فناوری علاوه بر اینکه ما را با واقعیت های دنیای پیرامون آشنا می سازد بر حوزه منافع ملی و امنیت کشورها نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: کنفرانس ملی اطلاعات سامانه های مکانی نیز در این مسیر با 3 دوره برگزاری موفق در حوزه برق و اخیرا در حوزه آب و برق یکی از محوری ترین رویدادهای علمی وزارت نیرو بوده و می تواند نقش موثری در توسعه زیرساختی کشور در تمامی بخش ها ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص فرصت ها به یک مهارت کلیدی و موثر در صنعت آب و برق تبدیل شود

تشخیص فرصت ها به یک مهارت کلیدی و موثر در صنعت آب و برق تبدیل شود