مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 12:152017-12-13حوادث

انحراف به چپ خودروی روبه رو دلیل واژگونی "اتوبوس راهیان نور" بود


رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به حادثه اتوبوس راهیان نور دانش آموزان البرزی در محور سوسنگرد – هویزه گفت: در مسیر سوسنگرد نواقصی وجود دارد ولی تنها دلیل تصادف روز گذشته سرعت غیر مجاز وانت تویوتا بوده است.

- انحراف به چپ خودروی روبه رو دلیل واژگونی "اتوبوس راهیان نور" بود رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به حادثه اتوبوس راهیان نور دانش آموزان البرزی در محور سوسنگرد – هویزه گفت: در مسیر سوسنگرد نواقصی وجود دارد ولی تنها دلیل تصادف روز گذشته سرعت غیر مجاز وانت تویوتا بوده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره حادثه تصادف روز گذشته اتوبوس حامل دانش آموزان استان البرز در محور کمربندی سوسنگرد، اظهار کرد: طبق بررسی ها مشخص شد که این حادثه به دلیل عدم ایمنی جاده رخ نداده بلکه سرعت غیرمجاز وانت تویوتا و انحراف به چپ این خودرو در مسیر روبه رو دلیل واژگونی اتوبوس راهیان نور بوده است.

وی با بیان اینکه سالیانه حدود پنج میلیون نفر در قالب کاروان های راهیان نور در مسیرهای خوزستان تردد می کنند، افزود: در سال های گذشته جاده های سوسنگرد به چذابه دوطرفه بود و با مشکلاتی در این مسیرها مواجه بودیم ولی با توجه به اقداماتی که در اربعین امسال در این جاده ها انجام شد، مسیر اهواز به چذابه دوبانده شده ولی همچنان خلاءهایی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف به چپ خودروی روبه رو دلیل واژگونی "اتوبوس راهیان نور" بود

انحراف به چپ خودروی روبه رو دلیل واژگونی "اتوبوس راهیان نور" بود