مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 11:352017-12-13سياسي

موزه فرش، انباری برای نگهداری فرش های نفیس


مدیر موزه ملی فرش ایران معتقد است: این موزه که به عنوان فاخرترین موزه فرش خاورمیانه و نخستین موزه تخصصی در دنیا شناخته می شود، به انباری برای نگهداری فرش های نفیس تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه ملی فرش ایران که در طول چند سال گذشته تا امروز نقدهای فراوانی نسبت به مدیریت، توجه، ساماندهی و حتی بحث ایجاد کارگاه هواکش مترو در عرصه ی آن مطرح می شد، امروز از دید مدیر موزه به مکانی برای نگهداری فرش های نفیس تبدیل شده است، در شرایطی که می تواند جایگاه بهتری در خاورمیانه را داشته باشد.

نبود جایگاه مناسب برای حمایت از هنرمندان سیدعبدالمجید شریف زاده، مدیر ملی موزه فرش ایران که عصر روز سه شنبه 21 آذر در نخستین همایش ملی رنگزاهای طبیعی در این موزه صحبت می کرد، با تأکید بر اهمیت و جایگاه فرش در ایران بیان کرد: جایگاه فرش در ایران آن گونه که باید نیست و موزه فرش ایران به عنوان نخستین موزه تخصصی در دنیا که باید پژوهشکده ی مستقلی باشد، به انباری برای نگهداری فرش های نفیس تبدیل شده است.

رییس شورای ارزشیابی هنرمندان پژوهشگاه گفت: موزه فرش باید مرکز پژوهشی باشد که پژوهشگران بتوانند درآن فعالیت کنند و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید با دقتی بیشتر و نگاهی عمیق تر به مقوله فرش توجه کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه فرش، انباری برای نگهداری فرش های نفیس

موزه فرش، انباری برای نگهداری فرش های نفیس