مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 11:312017-12-13سياسي

شورای علمی آکادمیک زیارت اربعین با مشارکت دانشگاه های عراق تأسیس شد


مرکز مطالعات و پژوهش های کربلاء وابسته به آستان حسینی از تأسیس شورای علمی آکادمیک اربعین با مشارکت 14 دانشگاه عراقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس"، مرکز تحقیقات و پژوهش های کربلاء وابسته به آستان حسینی اعلام کرد دانشگاه های بغداد، المستنصریه، کربلاء، کوفه، بابل، المثنی، واسط، ذی قار، بصره، میسان، دیالی، قادسیه، کرکوک، النهرین، دانشکده امام کاظم(ع) و مؤسسه بیت الحکمه عراق در تأسیس این شورا همکاری داشته اند.

عبدالامیر قریشی ، مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش های کربلاء در این باره تصریح کرد: در شورای علمی آکادمیک زیارت اربعین نماینده استاندار کربلا، نماینده ای از شورای استانی و نمایندگانی از دانشگاه ها در آن حضور دارند که ضمن تدوین برنامه های تئوری، نحوه اجرایی کردن آن ها را به شیوه های علمی بررسی کرده و برای اجرا به سازمان های مربوط ابلاغ می کنند.

وی با اشاره به اعتقاد آستان حسینی و شیخ عبدالمهدی کربلایی ، متولی شرعی آستان به کار علمی و دانشگاهی تصریح کرد: زیارت اربعین پدیده ای متمدنانه، فرهنگی و بی نظیر در جهان است، اما اکنون مشکلاتی در برگزاری این مراسم وجود دارد که باید برطرف شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در برنامه ریزی و ارائه خدمات در برگزاری این زیارت و ارائه تسهیلات لازم به زائران توضیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای علمی آکادمیک زیارت اربعین با مشارکت دانشگاه های عراق تأسیس شد

شورای علمی آکادمیک زیارت اربعین با مشارکت دانشگاه های عراق تأسیس شد