مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 11:252017-12-13دانش

ضرورت اصلاح روند توسعه تحصیلات تکمیلی


قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: علی رغم گسترش آموزش عالی که باعث بی نیازی از اعزام دانشجو به خارج از کشور شده است، با توسعه بی رویه تحصیلات تکمیلی مواجه هستیم که هنوز ادامه دارد و یک آسیب است و حتما باید درباره آن فکری شود.

- قائم مقام وزیر علوم در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش دانشگاه شاهد تاکید کرد؛ ضرورت اصلاح روند توسعه تحصیلات تکمیلی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: علی رغم گسترش آموزش عالی که باعث بی نیازی از اعزام دانشجو به خارج از کشور شده است، با توسعه بی رویه تحصیلات تکمیلی مواجه هستیم که هنوز ادامه دارد و یک آسیب است و حتما باید درباره آن فکری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا باقری روز چهارشنبه، 22 آذرماه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه شاهد که در مرکز همایش های بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: نمی توان سرمایه های ملی را هزینه کسانی کرد که کشور به آن ها احتیاجی ندارد، اما این مستلزم یک برنامه ریزی چند ساله و اصلاح قوانین و آیین نامه ها است.

وی تصریح کرد: وقتی درباره PHD صحبت می کنیم، باید استانداردهای قابل قبول آن را در نظر بگیریم و نمی توان بدون توجه به کیفیت های لازم مدرک PHD داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح روند توسعه تحصیلات تکمیلی

ضرورت اصلاح روند توسعه تحصیلات تکمیلی