مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 10:352017-12-13سياسي

افزایش عوارض خروج از کشور به وجهه اجتماعی دولت آسیب می زند


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش عوارض خروج از کشور گفت: تصور بنده این است که خاستگاه این تصمیم درآمدزایی به هر قیمت برای دولت بوده و این موضوع امر به وجهه اجتماعی دولت آسیب می زند.

- ناهید تاج الدین در گفت وگو با ایسنا در خصوص افزایش عوارض خروج از کشور اظهار کرد: همان طور که می دانید عوارض خروج از کشور در بودجه 97 سه برابر شده، تا امروز این عوارض 75 هزار تومان بوده که اکنون برای سفر اول 220، سفر دوم 330 و سفرهای بعدی 440 هزار تومان شده است.

وی افزود: این افزایش عوارض برای جامعه حامل پیام منفی بوده و در خوش بینانه ترین حالت مردم احساس می کنند دولت به دنبال ایجاد الگوی مصرف اجباری برای گردشگری داخلی است و می خواهد گردشگری داخلی را با محدود کردن گردشگری خارجی افزایش دهد که متأسفانه این بازاریابی بسیار ناشیانه ای برای رونق گردشگری داخلی بوده و عملاً نوعی بازاریابی منفی به حساب می آید و حتی اعتراض رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را نیز برانگیخته است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به جای این سیاست گذاری باید زیرساخت های گردشگری را در کشور توسعه دهیم.

مثلاً در همین اصفهان در سال 1392، حدود 12 هزار و 500 تخت در هتل های اصفهان وجود داشته که این آمار در سال جاری به 20 هزار تخت رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عوارض خروج از کشور به وجهه اجتماعی دولت آسیب می زند

افزایش عوارض خروج از کشور به وجهه اجتماعی دولت آسیب می زند