مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 10:202017-12-13حوادث

مخدرهای جدید در داخل تولید می شود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به مواد مخدر جدید گفت: متاسفانه بسیاری از این مواد در آشپزخانه های داخلی تولید می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار محمدمسعود زاهدیان با اشاره به ورود مواد مخدر جدید در کشور که عمدتا صنعتی هستند، گفت: مواد مخدر درآمدزاست و افراد زیادی از این محل منتفع می شوند، لذا متاسفانه شاهدیم که بازار تولید و ارائه آن هم رونق دارد و خیلی ها به دنبال مشتری برای این مواد هستند.

وی افزود: پلیس قطعا با هر موضوع جدید و پدیده نوظهور در عرصه مواد مخدر برخورد جدی می کند و برنامه ریزی های مختلفی نیز در این زمینه صورت گرفته و جلسات متعددی نیز برقرار شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: یکی از نکاتی که به شدت مورد توجه پلیس است، فضاهای مجازی است.

متاسفانه بسیاری از سوداگران مواد مخدر جدید، از این فضا به عنوان بستری برای تبلیغ استفاده می کنند و دنبال شکار جوانان هستند.

سردار زاهدیان با بیان این مطلب که امروز مواد مخدر صرفا از مرزها وارد نمی شود، گفت: امروز اگر افغانستان تولید مواد مخدر نداشته باشد یا همه مرزها را هم ببندیم، باز هم نمی توان گفت جلوی تولید و توزیع مواد مخدر گرفته شده است، زیرا امروزه بسیاری از مواد مخدر صنعتی در آشپزخانه های داخلی تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخدرهای جدید در داخل تولید می شود

مخدرهای جدید در داخل تولید می شود