مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 09:552017-12-13فرهنگي

مستندی برای "یک روایت عینی" از «پلاسکو»


کارگردان فیلم مستند «پنج شنبه سوری» که به حادثه پلاسکو می پردازد، تاکید دارد: این فیلم برای ارائه یک روایت عینی از این حادثه ساخته شده تا تلنگری هم باشد به مردم برای اینکه توجه بیشتری به قوانین ایمنی داشته باشند.

- کارگردان فیلم مستند پنج شنبه سوری که به حادثه پلاسکو می پردازد، تاکید دارد: این فیلم برای ارائه یک روایت عینی از این حادثه ساخته شده تا تلنگری هم باشد به مردم برای اینکه توجه بیشتری به قوانین ایمنی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنج شنبه سوری نام مستندی به کارگردانی محمدحسن فردوسی زاده است که به تازگی در یازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت و در آستانه سالگرد فاجعه پلاسکو رونمایی شده است.

این مستند با تماس تلفنی چند شهروند به آتش نشانی شروع می شود که خبر از وقوع آتش در یکی از طبقات بالایی ساختمان بلندمرتبه پلاسکو می دهند و بعد ماجرا از لحظه مطلع شدن اتش نشانان از حادثه تا عزیمت آن ها به سمت محل، تلاش برای اطفای حریق و فروریختن کامل ساختمان از قول چند آتش نشان حاضر در محل روایت می شود.

در این فیلم که اولین اثر به نمایش درآمده ار حادثه پلاسکو است، از گفت وگو با مدیران دستگاه های دیگر برای واکاوی این ماجرا یا پرداختن به حاشیه های این اتفاق خبری نیست و تنها آنچه به تصویر در آمده، تلاش آتش نشانان و لحظه های دلهره آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی برای "یک روایت عینی" از «پلاسکو»

مستندی برای "یک روایت عینی" از «پلاسکو»