مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 09:402017-12-13اقتصادي

پرداخت 12 میلیارد تومان خسارت مسکن مهر کرمانشاه توسط بیمه آرمان


" مدیر عامل بیمه آرمان، از پرداخت مبلغ 120 میلیارد ریال علی الحساب در راستای تعهدات بیمه آرمان بابت مسکن مهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در هفته اول پس از وقوع زلزله به طور کامل (تعداد 4100 واحد مسکونی) بازدید و مدارک خسارت تکمیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیمه آرمان، علیرضا بیانیان، مدیرعامل بیمه آرمان"، با اشاره به اینکه با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده و کاهش آلام مردم زلزله زده کرمانشاه، مبلغ 120 میلیارد ریال به طور علی الحساب به بانک مسکن بابت خسارت این واحدها پرداختشد، اظهار داشت: همکاری ها بابت تسریع بیشتر جهت بررسی نهایی ارزیابی و ارائه خدمات به حادثه دیدگان همچنان ادامه دارد.

وی در عین حال تصریح کرد: بر اساس تعهداتی که در پوشش بیمه ای مسکن مهر کرمانشاه بر عهده داشتیم،در کوتاه ترین زمان ممکن به تعهدات خود عمل کرده و 12 میلیارد تومان خسارت پرداخت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بیمه آرمان بر اساس شرایط ویژه منطقه و تأکید مسئولان از جمله نهاد ناظر مبنی بربررسی و پرداخت خسارت آسیب دیدگان حادثه در سریعترین زمان ممکن، با هدف تسریع در روند عملیاتبازسازی واحدهای تخریب شده و کاهش آلام مردم زلزلهزده کرمانشاه از تشریفات قانونی معمول صرف نظر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 12 میلیارد تومان خسارت مسکن مهر کرمانشاه توسط بیمه آرمان

پرداخت 12 میلیارد تومان خسارت مسکن مهر کرمانشاه توسط بیمه آرمان