مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 03:412017-12-13سياسي

یادداشت/ محمدرضا کردلو نمایش منصفانه تناقض ها!


بخش عمده مستند قائم مقام را کسانی پیش برده اند که به جهت سن و سال، امکان درک و مواجهه مستقیم رفتارهای آقای منتظری را نداشته اند اما در پرداخت به وجوه شخصیتی او به گفته موافقان و منتقدان بخوبی عمل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " محمدرضا کردلو در روزنامه وطن امروز نوشت: مستند قائم مقام در ساده ترین توصیف، پاسخی به این پرسش است که چرا لازم است نهادهای دانشگاهی ورود جدی تری به حوزه روانشناسی سیاسی داشته باشند؟ اینکه تصمیمات سیاسیون وقتی در مقیاس ملی و مملکتی قرار می گیرد چه هزینه هایی را می تواند در بر داشته باشد، اینکه انتخاب های چهره های سیاسی در بزنگاه های مختلف می تواند مایه خیرات شود یا در نقطه مقابل تاوان سختی برای یک ملت داشته باشد و حتی صریح تر اینکه ذهنیات شخصیت های سیاسی حاضر در مرکز چگونه عینیت زندگی مردمی در مقیاس میلیونی را تحت تاثیر قرار می دهد، همه در حوزه روانشناسی سیاسی قابل مداقه و تحلیل است.

براستی تاکنون به چه اندازه تلاش کرده ایم از موضع روانشناسی سیاسی تصمیمات سیاسیون حاضر در نقش های مهم مملکتی را تحلیل کنیم؟! نتایج حتما شگفت آور خواهد بود و تحلیل های پیش پاافتاده صرفا ساختاری را که با منطقی مشابه تکرار می شود، به چالش خواهد کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمدرضا کردلو نمایش منصفانه تناقض ها!

یادداشت/ محمدرضا کردلو نمایش منصفانه تناقض ها!