مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 03:052017-12-12بين الملل

محمد بن سلمان به دنبال تقدیم کرانه باختری به اسراییل است


یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت که ولیعهد عربستان قصد دارد کنترل کرانه باختری را نیز به اسراییلی ها تقدیم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پایگاه خبری محافظه کاران آمریکا(American Conservative) در گزارشی نوشت؛ اعلامیه دونالد ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل و انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس حتی از بیانیه بالفور که حق تشکیل دولت یهودی را به رسمیت شناخته بود نیز مهمتر است.

اما طبق چیزهایی که به تازگی فاش شده این اعلامیه می تواند بخشی از یک طرح بزرگتر باشد که به اسراییل کمک می کند تا کنترل قدس، همینطور کرانه باختری را از چنگ فلسطینی ها خارج سازد و اعراب را تنها با دولتی کوچک در غزه تنها بگذارد.

این گزارش افزود؛ مقامات تشکیلات خودگردان فلطسطین در جریان این طرح بزرگتر قرار گرفته اند و جزییات مربوطه طی دیدار محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در دیدار آنها در ریاض به اطلاع آنها رسیده است.

براساسا این گزارش، محمد عباس 82 ساله در روز 6 نوامبر توسط محمد بن سلمان 32 ساله به همین منظور به ریاض فراخوانده شده بود.

به گفته یک منبع آگاه، محمد بن سلمان در این دیدار رویکرد تهاجمی و عصبانی داشته و به محمود عباس گفته است که ابتکار صلح عربی مرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد بن سلمان به دنبال تقدیم کرانه باختری به اسراییل است

محمد بن سلمان به دنبال تقدیم کرانه باختری به اسراییل است