مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 18:552017-12-12سياسي

بررسی ایرادات قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی با حضور لاریجانی


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز این کمیسیون برای جمع بندی موارد مربوط به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور رییس مجلس خبر داد.

- رحیم زارع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون اقتصادی که با حضور آقای لاریجانی برگزار شد، نتایج کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی در مورد اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اصلاح این قانون در کمیسیون اقتصادی آغاز شود.

وی افزود: به دلیل وجود دیدگاه های مختلف در خصوص مالیات بر ارزش افزوده و تغییر مدل اجرایی آن، این جلسه با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه، مدیران مربوطه و تشکل های بخش خصوصی برگزار شد و نهایتا جمع بندی کمیسیون با نظر رییس مجلس این بود که متناسب با شرایط اقتصادی کشور اصلاحات مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده را اعمال کنیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: 35 تا 40 محور اشکالات اساسی در این قانون وجود دارد که بخشی بر اساس آیین نامه قابلیت اصلاح داشته که سازمان مالیاتی آن را اعمال کرده و بخشی نیازمند اصلاح قانون است.

قرار شد ما این محورها را به فعالان بخش خصوصی ارائه کنیم.

همچنین مقرر شد اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون نیز ظرف یک هفته موارد مدنظر خود را به کمیسیون ارائه کنند و از هفته بعد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ایرادات قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی با حضور لاریجانی

بررسی ایرادات قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی با حضور لاریجانی