مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 18:352017-12-12اقتصادي

بررسی بودجه سال 97 وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی عملکرد هشت ماهه بودجه وزارت راه و شهرسازی در سال 96 و بررسی لایحه بودجه این وزارتخانه در سال آینده سخن گفت.

- صدیف بدری در گفت وگو با ایسنا گفت: با بررسی عملکرد هفت ماهه وزارت راه و شهرسازی در سال 96 سرجمع اعتباراتی که به این وزارتخانه در پروژه های مندرج در ردیف های متفرقه حدود 17 هزار و 350 میلیارد تومان بوده است که از این میزان اعتبار حدود 37 درصد تخصیص یافته که بیشترین رقم آن از محل اوراق خزانه اسلامی است.

نماینده مردم اردبیل افزود: از مبلغ فوق که مربوط به حوزه های راه، حمل و نقل و بنیاد مسکن است حدود 7100 میلیارد تومان مربوط به پروژه هایی است که در پیوست یک بودجه قرار دارد و مابقی این بودجه به ردیف های متفرقه و بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به وظیفه وزارت راه و شهرسازی برای در اختیار داشتن قیر رایگان، گفت: از یک میلیون و 500 هزار تن قیر رایگانی که باید در اختیار این وزارتخانه قرار می گرفت 920 میلیون تن به مصرف رسیده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از کاهش اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در بودجه سال آینده سخن گفت و افزود: در پروژه هایی که در پیوست یک لایحه قرار دارد حدود 5000 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که نسبت به سال 96 حدود 39 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بودجه سال 97 وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس

بررسی بودجه سال 97 وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس