مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 17:252017-12-12فرهنگي

شهرک سینمایی در دوره بانی اش به سرانجام می رسد؟


برخلاف گفته های مسئولان پیشین و کنونی سازمان سینمایی، اساساً شیوه مدرن فیلمسازی، شهرک سازی یک رویکرد رو به انقراض است و حتی قابل تصور نیست که در هالیوود شهرک های عظیم شبیه آنچه در ایران ساخته شده، - حیدریان در بخش دیگری از این گفت و گو به صراحت تاکید کرده بود: به هر حال معتقدم چه در تلویزیون و چه در سینما داشتن یک شهرک سینمایی با تجهیزات لازم، یکی از ضرورت های هنر ما خواهد بود.

همانطور که وقتی انتظار داریم تولیدات سینمایی افزایش پیدا کند، وزارت اقتصاد باید به فکر افزایش امکانات در عرصه سینما هم باشد.

هنوز هم دیر نشده اما باید چندین شهرک سینمایی برای ساخت پروژه های تاریخی و نیز جنگ و دفاع مقدس داشته باشیم.

در همان سال حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در بازدید از پروژه ناتمام شهرک سینمایی هشتگرد گفت: دست اندرکاران شهرک سینمایی هشتگرد زحمت کشیده اند اما حاصل کار مطلوب نبوده است.

نقشه پروژه شهرک سینمایی هشتگرد قدیمی شده و ادامه اش چیزی جز ضرر ندارد و همزمان از پیشنهادهای سایر استان ها از جمله استان مازندران برای احداث شهرک سینمایی سخن به میان آورد.

با این وجود، همچنان در بودجه های تملک دارایی سال های 1394، 1395 و 1396، ردیف کلان احداث شهرک سینمایی حفظ شد و طبیعتاً پس از روی کار آمدن حیدریان، این ردیف که متعلق به ایده خود او ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک سینمایی در دوره بانی اش به سرانجام می رسد؟

شهرک سینمایی در دوره بانی اش به سرانجام می رسد؟