مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 15:352017-12-12سياسي

ضرورت استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس در روایت گری سالهای جنگ تحمیلی


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر همکاری های متداول و مستمر خود با سازمان حفظ آثار و نقش ارزش های دفاع مقدس، - در موضوع راهیان نور نیز یکی از نهادهای فعال بوده است و قرارگاه دانشجویی این دانشگاه همواره مورد تمجید قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هماهنگی برگزاری همایش هم افزایی راویان دفاع مقدس صبح امروز با حضور سردار سرتیپ احمد حق طلب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه، دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، سردار ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دکتر محمد قهدریجانی مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار حق طلب با ابراز خرسندی از همکاری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در طول سال هایی که مسئولیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس را برعهده داشته و با مجموعه های متفاوتی کار کرده ام همواره شاهد ارادت تمامی مجموعه ها به موضوع دفاع مقدس و آثار آن بوده ام.

وی افزود: تمامی قومیت ها، اقلیت ها، اقشار و جناح های کشور در دفاع مقدس مشارکت و نقش فعال داشته اند و در این حماسه بزرگ، هم نظر و هم عقیده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس در روایت گری سالهای جنگ تحمیلی

ضرورت استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس در روایت گری سالهای جنگ تحمیلی