مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 15:252017-12-12سياسي

دولت در لایحه بودجه سال 97 توجه ویژه ای به مدیریت پسماندها دارد


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در دیدار با نمایندگان مجلس و شهرداران حوزه انتخابیه آنها به برنامه ریزی های دولت به منظور کمک به مدیریت پسماندها در لایحه بودجه سال 1397 از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اشاره و ابرازامیدواری کرد که با این اقدام شایان دولت، - شاهد تحول اساسی در این حوزه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدعلی افشانی که در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداران و روسای شوراهای حوزه های انتخابیه سخن می گفت، افزود: انتظار داریم این موضوع با رای قاطع نمایندگان مجلس در قانون بودجه سال آینده لحاظ و اقدامات خوبی برای ساماندهی پسماندهای شهری و روستایی انجام شود تا شاهد حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی های زیست محیطی باشیم.

افشانی همچنین از پیگیری های وزارت کشور به منظور افزایش سهم شهرداری ها از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم که در زمان بررسی لایحه بودجه سال 1397 از احکام مرتبط با شهرداریها و دهیاریها حمایت نمایند تا زمینه ارتقای سطح خدمت رسانی آنها به مردم کشورمان افزایش یابد.

وی درادامه با بیان اینکه وزارت کشور سهم شهرداری ها و دهیاری ها از اعتبارات ملی، قیر رایگان و ماشین آلات را در اولین زمان به آنها اختصاص می دهد، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در لایحه بودجه سال 97 توجه ویژه ای به مدیریت پسماندها دارد

دولت در لایحه بودجه سال 97 توجه ویژه ای به مدیریت پسماندها دارد